چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

برگه یادداشت مواد کسب و کار ابزار عالی برای ایجاد نام تجاری شما است. با برگه یاددشت میتوانید نگاه متفاوت و حرفه ای ایجاد کنید تا احساسات خوبی برای مشتریان ایجاد کنید. دفتر یادداشت ها همچنین ابزار عالی برای کمک به نام تجاری شما هستند. آنها را با ایجاد یک طرح خوب که شامل نام تجاری یا لوگو شما است و با چاپ آنها در اندازه های سفارشی، آنها را شخصی سازی کنید. یادداشت بردار! اولیل جمله در اکثر صحبت های روزمره ، چاپ دفتر یادداشت نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه یک راه مطمئن برای دریافت اطلاعات ، خدمات، تصویر برند و پیام شما در برابر مخاطبان بسیار هدفمند روز به روز، ماه به ماه . notepad یا برگه برگه یادداشت را با کیفیت بالا 70 گرم چاپ میکنیم.

کاغذ تحریر سفید و نه خیلی ضخیم که احساس سبکی و دسترس بودن کند ، دفتریادداشت ها به عنوان ابزار بازاریابی چند منظوره عمل میکنند. آنها میتوانند به مشتریان و کارکنان، در قراردادها و نمایشگاه های تجاری، و حتی به خانه ارسال شوند. هر کس به ابزاری نیاز دارد تا یادداشت ها را بخواند، مانند حضور در جلسات کاری، سخنرانی و یا فقط در یک تماس، بنابراین دفتریادداشت ها یک ابزار بازاریابی است که توسط همه مورد استقبال قرار میگیرد.

ویژگی های ظاهری یادداشت تبلیغاتی تخصصی

یادداشت تبلیغاتی از جهاتی همان دفاتر ساده تحریر هستند که کاربردی خاصتری یافته اند.
در این دفاتر برگه های زیادی برای نوشتن و برگه های برای تقویم سال و برگه هایی برای یادداشت هزینه های جاری روزانه و سالانه در نظر گرفته میشود. چاپ دفتریادداشت تبلیغاتی معمولا به صورت تک رنگ و نهایتا دو رنگ روی کاغذ تحریر 70 یا 80 گرمی انجام میگیرد و رنگ کار، عمدتا رنگ سازمانی شرکت سفارش دهنده میباشد و لوگو شرکت در همه صفحات چاپ میگردد. صحافی دفتریادداشت تبلیغاتی میتواند به صورت فنری یا دوختی با انواع جلدهای معمولی یا فانتزی باشد.

تماس با ایران زمین برای چاپ یادداشت تبلیغاتی تخصصی

دنبال مطرح کردن نام تجاری خود میان مردم هستید؟ به هدایای تبلیغاتی اهمیت بدهید !

ایران زمین اینجاست تا به شما مشاوره رایگان ارائه کند و تبلیغات شما را چاپ و خاص کند.

تماس با شماره : 02188893140

مطالب مرتبط:
چاپ یادداشت تبلیغاتی برای صابکار بی اعصاب!
یادداشت های تبلیغاتی چیستند و چه فایده ای دارند؟

چاپ کالک با دستگاه پلاتر

چاپ کالک با دستگاه پلاتر

پلاتر نوعی دستگاه چاپ است که برای چاپ تصاویر گرافیکی استفاده میشود. این مدل چاپگر میتواند هر نوع عکسی را با عرض زیاد چاپ کند. پلاتر میتواند هر نوع عکس با عرض زیاد جهت ساخت تابلو یا نقشه های صنعتی و انواع شکل ها را چاپ کند. پلاتر میتواند به سادگی با رسم نقطه های منفرد پر شمار گرافیک های پیکسلی خوبی ارائه دهد؛ به همین دلیل است که به آسانی میتواند ترسیم های بزرگی را به تصویر بکشد. این دستگاه در سایت رسمی ویکی پدیا اینگونه تعریف شده است:

پلاتر دستگاهی خروجی رایانه ای است که به طور معمول برای چاپ تصاویر یا دیگر ترسیم‌ های صفحه نمایش به کار می‌ رود. به دلیل توانایی رسام خط، دایره و سایر اشکال، به‌ طور معمول برای تهیه ترسیم‌ های فنی و معماری و نیز سایر تصویرهای بُرداری بکار می‌ رود.

از پلاتر بیشتر برای چاپ نقشه ها و نمودارها استفاده میشود. چاپگرهای معمولی حداکثر میتوانند تا سایز A3 چاپ کنند. این درحالی است که در کارهای نقشه کشی به ابعاد بیش از این نیاز است؛ به همین دلیل برای تولید خروجی های بزرگ از پلاترها استفاده میشود. دقت پلاتر در تهیه ترسیم ها بسیار زیاد است.

پلاتر برای تهیه متن مناسب نیست، زیرا هر کاراکتر باید به صورت منفرد رسم شود که بسیار وقت گیر است. شروع کار پلاتر با حرکت هد رنگریز متحرک روی یک صفحه کاغذی بزرگ است. هدف از ساخت دستگاه پلاتر اتصال به کامپیوتر، پردازش و ترسیم فرامین ارسالی از کامپیوتر است. این دستگاه نقشه و نمودارهای ترسیمی طراحی شده توسط کامپیوتر را بر روی کاغذ می آورد.

با دستگاه پلاتر چاپ کالک نیز انجام میدهند و چاپ کالک یکی از کاربرد های اصلی دستگاه پلاتر میباشد.

برای چاپ کالک روی ایران زمین حساب کنید.

ما با دستگاه های پیشرفته چاپ همراه شما هستیم.

چاپ روی پارچه با جوهر اکوسالونت

ویژگی چاپ با جوهر اکوسالونت چیست؟

نسل جدیدی از جوهر های سالونت به شمار می آید. این جوهر در مقایسه با جوهر سالونت بوی کمتری دارد از همین رو مانع از آسیب دیدگی به هد ها می شود و نازل های هد را دیرتر خراب می کند. جوهر اکوسالونت نیاز به گرمای بیشتری برای آماده سازی دارد. این جوهر در مقایسه با جوهر سالونت گران تر و با کیفیت تر به شمار می رود. همچنین چاپ روی پارچه با جوهر اکوسالنت براق تر از جوهر سالونت است.
دلیل این امر ریز بودن قطره های جوهر افشان شده است.

مزایای چاپ پارچه با جوهر سالونت

1) ثبات نوری بالا
2) ضد آب
3) چاپ روی سطح غیر جاذب آب
4) رزولیشن بالا
5) قیمت مرقون به صرفه

ابعاد چاپ با جوهر اکوسالونت :

ابعاد متفاوت پارچه از مزایای دیگر چاپ روی پارچه با جوهر اکوسالونت به شمار میرود.

1) امکان چاپ بر روی فضای داخلی و خارجی
2) داشتن کیفیت در حد خانواده پلاترها در فضایی با فاصله دور

کاربرد چاپ پارچه با جوهر اکوسالونت :

1) چاپ روی سی دی
2) کاغذ دیواری های ضد آب
3) چاپ روی پارچه

مطالب مرتبط : چاپ روی پارچه با جوهر لاتکس  ، چاپ روی پارچه با جوهر سالونت

چاپ روی پارچه با جوهر اکوسالونت و انواع جوهر کاربردی و مناسب دیگر در چاپخانه ایران زمین انجام میگیرد که میتوانید برای چاپ روی پارچه با بهترین کیفیت ، با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید تا بهترین چاپ روی پارچه را داشته باشید.

برای چاپ روی پارچه در چاپخانه ایران زمین با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید  :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

☎  02188893140

نکات طراحی یک کاتالوگ خوب

هر برند و کسب و کاری برای شروع فعالیت تجاری و اقتصادی خود نیاز دارد که در ابتدا خودش را معرفی و مطرح کند، حوزه فعالیت خودش را به مشتری بشناساند، خدمات و محصولات ارائه شده را معرفی کند و… این عمل هم به آشنایی هر چه بیشتر مشتری با کسب و کار منجر میشود و هم باعث ایجاد نوعی حس اعتماد، اطمینان و وفاداری میان برند و مشتریان قدیمی و جدید میشود. از این رو برای چاپ کاتالوگ پنج رنگ خود به یک شرکت چاپ معتبر مراجعه کنید.

نکات طراحی کاتالوگ 

اولین چیزی که برای نوشتن یک کاتالوگ نیاز است محتوا خوب است
باید محصول را با یک محتوا خوب معرفی کنید به این صورت که این محتوا هم نوشتاری باشد و هم تصویری. محصول خود را با تمام ویژگی هایی که دارد معرفی کنید حتی مشتریان معروف شما، شرکت شما و هر اطلاعات دیگری که به مشتریان کمک می کند تا تصمیم گیری درستی داشته باشند. محصول خود را حرفه ای معرفی کنید از ویژگی های بارزی که ان را از دیگر محصولات متمایز می کند استفاده کنید. کاتالوگ ها معمولا نباید طولانی و خسته کننده باشد بنابراین باید در کمترین جملات بتوانید بهترین معرفی را از محصول خود داشته باشید.

 یک تصویر خوب میتواند باعث جذب مشتریان شود
استفاده از تصاویر برای صفحات کاتالوگ لازم است و هم چنین برای دیزاین و طراحی اولین صفحه ی کاتالوگ 5 رنگ حتما از عکس محصولات خود استفاده کنید
تصاویر نباید ساده باشد بلکه باید نهایت خلاقیت در عکاسی و طراحی این تصاویر وجود داشته باشد و از جنبه های مختلف بتواند جذابیت ایجاد کند.

ایران زمین معتبر ترین شرکت در چاپ کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی شما

 اندازه ی کاتالوگ ها نه باید خیلی بزرگ و نه باید خیلی کوچک باشد
البته این بستگی بنوع کاتالوگ ها دارد چون گاهی کاتالوگ ها بصورت دفترچه هستند یا گاهی اوقات برای دسترسی مسافران در هواپیماها یا وسایل نقلیه عمومی استفاده می شوند اما معمولا کاتالوگ ها را با اندازه ی استاندارد تهیه می کنند.  حتما برای هر قسمت از کاتالوگ که می خواهید توضیحاتی بنویسید یک عنوان در نظر بگیرید تا ذهن خوانندگان منظم بتواند ویژگی های محصول شما را دریافت کند
حتما باید در طراحی کاتالوگ در ابتدا محصول و شرکت خود را معرفی کنید و این توضیحات باید بین ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه باشد.

پیدا کردن شرکت چاپی معتبر را فراموش نکنید
استفاده از کاغذهای مرغوب برای کاتالوگ بسیار مهم است سعی کنید از کاغذهای روغنی استفاده کنید تا هم براق باشند و هم جلب توجه بیشتری داشته باشند و در نهایت رنگامیزی متنوع برای طراحی کاتالوگ ها را فراموش نکنید. برای دراوردن خروجی عالی و با کیفیت کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ ) با ایران زمین تماس بگیرید.
مطالب مرتبط:
آشنایی با خدمات ایران زمین
چاپ یادداشت تبلیغاتی برای صابکار بی اعصاب!

نکاتی که قبل از چاپ استیکر باید بدانید!!

نکات قبل از چاپ استیکر این است که ابتدا محل مورد نصب باید تمیز شود و در صورت امکان ابتدا شسته و سپس استیکر نصب شود.

✅طرح‎هایی که روی استیکرها اجرا می‌شود نسبی و تقریبی است و می‌توان آن‌ها را با فاصله در فضای بیشتری جا داد.
✅برای زیبایی بیشتر استیکرها می‌توان به تناسب مکان مورد نظر آنها را بصورت عمودی و افقی نصب نمود.
نصب استیکر بسته به نوع کاربرد و فضای مورد استفاده آن به طریقه‎های متفاوتی چاپ می‌گردد.
✅اگر قرار باشد استیکر در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد و روی بدنه وسایل نقلیه‎ای همچون اتوبوس یا کامیونت یا قطار نصب شود، باید از نوع مرغوب و با کیفیت آن استفاده نمود زیرا باید مقاومت زیادی در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
✅ جوهرهای مورد استفاده در چاپ آن‌ها باید مرغوب باشند اگر مرغوب نباشد بعد از یک مدتی از بین میرود.

نکات قبل از چاپ استیکر

⭐قبل از چاپ استیکر نسبت به طرحی که می‌خواهید انتخاب کنید حتما پیش زمینه ذهنی داشته باشید. در غیر این صورت هنگام انتخاب به علت وجود طیف گسترده ای از طرح‎ها با مشکل مواجه خواهید شد.
⭐ابعاد محلی که قرار است در آنجا استیکر نصب شود را در نظر بگیرد.
⭐سایز استیکر باید متناسب با محل نصب باشد مثلا برای مکان‌های کوچک باید دنبال طرح‎هایی با سایز کوچک بود.
⭐اگر استیکر برای اتاق کودک می‌باشد باید در محلی دور از دسترس کودکان نصب شود.
نصب استیکر بر روی اتوبوس‎ها به دلیل وجود فرو رفتگی، برآمدگی و کناره‎های اتوبوس کار دشواری است. در این زمینه برخی افراد با فراگیری تخصص‎های لازم و تشکیل گروهای چند نفره کار نصب و ترمیم استیکر اتوبوس‎ها را انجام می‌دهند.

مطالب مرتبط : کاربرد های چاپ استیکر ، ویژگی و انواع چاپ استیکر ، چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

برای چاپ استیکر در چاپخانه ایران زمین میتوانید با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید : 

تهران – میدان فاطمی -خیابان فاطمی – پلاک 14
Email: info@iranzamin.com
Phone: 021 88893140
Fax: 021 88893140