چاپ استیکر دیواری

برای کسانی که می خواهند دیوار های شرکت خود را برای تبلیغات آماده کنند و یا کسانی که از کاغذدیواری خانه ی خود خسته شده اند، چاپ استیکر دیواری بهترین گزینه است. چاپ استیکر فایده های زیادی دارد از طرفی نسبت به دیگر چاپ های برروی دیوار کم هزینه و مقرون به صرفه تر است و از طرف دیگر بر روی سطوح مختلفی مانند: چوب، گچ، MDF چسبانده می شود. ما در این مطلب می خواهیم شما را با کارکرد های چاپ استیکر، کاربرد های چاپ استیکر شبرنگ و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.


چاپ استیکر دیواری


چاپخانه ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد:









شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید:

یادداشت تبلیغاتی بهترین هدیه تبلیغاتی

یادداشت تبلیغاتی جزو پرکاربرد ترین اقلام در اوراق و ست اداری محسوب می شود که می تواند برای تثبیت برند شما در ذهن مخاطب و یا شرکت های دیگر بسیار کارآمد باشد. چاپ یادداشت تبلیغاتی در اندازه ها، رنگبندی ها و شکل های مختلف انجام می شود که شما می توانید برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر آن در پایین صفحه اطلاعاتی از قبیل: آدرس، شماره تماس و... را قرار دهید. ما در این مطلب می خواهیم شما را با چاپ یادداشت تبلیغاتی اختصاصی، انواع چاپ یادداشت تبلیغاتی، سایز مختلف کاغذ یادداشت تبلیغاتی و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

یادداشت تبلیغاتی

چاپخانه ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:








شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید:






تفاوت چاپ استیکر و مش چیست؟

برای کسانی که به تبلیغات و گسترش کسب و کار خود فکر می کنند یکی از بهترین راه ها، چاپ استیکر در انواع مش، شیری، شیشه ای و مات است. هر یک از انواع این استیکر ها در زمینه ی خاصی کاربرد دارند و افراد متناسب با نیازشان و هزینه چاپ استیکر، یکی از آن ها را انتخاب می کنند. بطور مثال استیکر شیری که پشت آن سفید است برای مکان های عمومی مانند سوپر مارکت ها، وسایل حمل و نقل عمومی و... استفاده می شود اما استیکر مش بدلیل سوراخ سوراخ بودن، نور بیشتری را از خود عبور می دهد و بنابراین برای محیط های کم نور بسیار مناسب است. برای ادامه مطلب کلیک کنید.


چاپ استیکر

چاپخانه ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:









شما می توانید برای سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید: