جنس پارچه مناسب برای چاپ سابلیمیشن

کسانی که قصد چاپ برروی پارچه را دارند برای اینکه چاپ روی پارچه آن ها بتواند ماندگاری بالایی داشته باشد و به مرور زمان و شستشو از بین نرود، باید حتما و حتما به جنس پارچه ای که استفاده می کنند، توجه کنند. جنس پارچه به سه نوع دسته بندی کلی تقسیم می شود: نخی، پنبه ای و پارچه های دارای مواد که چاپ روی پارچه متناسب با نیاز شما بر روی این سه سطح انجام می شود. ما در این مطلب می خواهیم شما را با چاپ روی پارچه با جنس مناسب، پارچه پنبه ای بهترین جنس برای چاپ روی پارچه و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.


چاپخانه ی ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:








شما می توانید برای سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید:

چاپ استیکر مات و موارد کاربرد آن

چاپ استیکر برای تبلیغ کسب و کار شما در محل های پر رفت و آمد بسیار مناسب است و موجب رونق کار شما می شود. چاپ استیکر دو نوع دارد: چاپ استیکر براق و چاپ استیکر مات که هر کدام متناسب با شرایط و ویزگی های خاصی استفاده می شوند. استیکر مات معمولا برای فضاهای بسته ای که در آن ها نور زیادی وجود دارد استفاده می شود چرا که مات بودن آن نور را به چشم مخاطب بازتاب نمی دهد. ما در این مطلب می خواهیم شما را با موارد کاربرد چاپ استیکر مات، فایده ی چاپ استیکر و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.


چاپ استیکر

چاپخانه ی ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:







شما می توانید برای سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید:

دلیل چاپ یادداشت تبلیغاتی برای تبلیغات

چاپ یادداشت تبلیغاتی توسط مدیران و صاحبان کسب و کار، یکی از روش هایی ست که به ثبت برند در ذهن مخاطبان بسیار کمک می کند. دفترچه یادداشت یکی از ابزار های پرکابرد در هر محیط کاری محسوب می شود که افراد می توانند با یادداشت رویداد های مهم و ایده های خود، به ذهن خود نظم و ترتیب ببخشند. همین امر اهمیت چاپ دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای شرکت ها و کسب و کار ها را نشان می دهد. ما در این مطلب می خواهیم شما را با دلایل چاپ یادداشت تبلیغاتی، مزایای چاپ یادداشت تبلیغاتی و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.


چاپ یادداشت تبلیغاتی

چاپخانه ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد:






شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید:

چاپ استیکر قابل شستشو

حتما شما کلمه ی استیکر رو خیلی جاها شنیدید! تو شبکه های مجازی مثل تلگرام، تو لوازم تحریری ها و... ما امروز م خوایم شما رو با کاربرد دیگه ای که ممکنه هیچوقت بهش توجه نکرده باشین یعنی چاپ استیکر برای تبلیغات آشنا کنیم. اگر می خواید کسب و کارتون حسابی به چشم بیاد و بتونه مشتری های زیادی رو بدون صرف هزینه ی بالا جذب کنه، بهتون پیشنهاد می کنیم حتما از استیکر های قابل شستشو برای چسبوندن روی دیوار، شیشه ی مغازه ها، اتوبوس هاو کامیون ها استفاده کنید. ما تو این مطلب می خوایم شما رو با انواع این استیکر ها، چگونگی ساخت استیکر ها و... آشنا کنیم. برای خوندن این مطلب جذاب روی لینک کلیک کنید.



چاپ استیکر قابل شستشو

چاپخانه ی ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:









شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید:

درخشش در نمایشگاه ها با چاپ رول آپ

در دنیای امروز همه می دانند که مهم ترین ابزار تاثیرگذاری بر مخاطب، تبلیغات اصولی است. اگر شما جزو صاحبین کسب و کار هستید، با چاپ رول آپ به راحتی می توانید در نمایشگاه ها درخشیده و توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. همچین شما می توانید با استفاده از چاپ رول آپ هزینه های تبلیغاتی خود را بشدت کاهش داده و با صرف هزینه ای کم، تبلیغی بسیار زیبا و چشمنواز را برای عموم مردم ایجاد کنید. برای خواندن ادامه مطلب درباره ی فواید چاپ رول آپ و ... کلیک کنید.


چاپ رول آپ

چاپخانه ی ایران زمین خدمات زیر را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند:



شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید: