چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها

یکی از ابداعات تولید کنندگان محصولات غذایی و لبنی در سالهای گذشته استفاده صحیح تبلیغاتی از فضاهایی است که به ذهن کمتر کسی خطور میکند ، چاپ و تبلیغات استیکرروی شیشه سوپرمارکتها یکی از نوآوریهایی است که در نوع خود عالی و بی نظیر است و به تولید کنندگان این اجازه را میدهد که تبلیغاتی وسیع و گسترده و در عین حال بسیار کم هزینه را داشته باشند .

چاپ استیکر بسیار وسیع و تاثیر گذار و رابطه بسیار ملموس و نزدیکی با مخاطبین دارد چرا که مخاطبین که همان خریداران محصولات هستند در ابتدای ورود به سوپرمارکت ها این نوع تبلیغ را میبینند و تاثیر آن را می پذیرند.

چاپ استیکر و صرفه جویی در هزینه

هزینه های بالای بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر تبلیغات محیطی تولید کنندگان انواع محصولات را بر آن داشته که با نوآوریهای این چنینی محصولات خود را در طیف بسیار وسیعتری برای اقشار مختلف جامعه معرفی کنند.

باید توجه داشت که این نوع تبلیغات مخصوص اقشار خاصی از جامعه نیست و مخصوص شهر یا مکان خاصی نمیباشد بلکه شامل تمامی اقشار جامعه از هر طیف و سنی و شامل تمامی کشور با هر قومیت و فرهنگی میشود.

این نوع تبلیغات از لحاظ هزینه بسیار پایین و از لحاظ گستره دید بسیار وسیع میباشد چرا که هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد ، برخی از شهرستانهای کوچک یا روستاها فاقد فضای تبلیغی یا بیلبورد میباشند و عملا نیز هزینه کردن های بالا در چنین جاهایی بازدهی زیادی نخواهد داشت ولی در هر شهرستان یا روستا هم شما مغازه ای پیدا میکنید کهچاپ استیکر تبلیغاتی شما را مشتریان میبینند.

برای چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها با کیفیت مرغوب و عالی میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با چاپخانه ایران زمین در زمینه چاپ استیکر روی شیشه فروشگاه ها : 

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.